Orange Skirt / Croatia Part 2

wtorek, 26 lipca 2016

Udostępnij ten wpis:
 Wczoraj miałam okazję pojechać do Trogiru,chyba ulubionego miasta w którym byłam w Chorwacji. Miasto te jest klimatyczne, na pewno romantyczne i co dużej mówić PRZEPIĘKNE! Wąskie uliczki z białymi kamieniami nadają temu miejscu charakteru. Na pewno,kto jeszcze nie był w Chorwacji i jak będzie miał okazję przyjechać,to zachęcam do zwiedzenie właśnie Trogiru.
    W dzisiejszym poście również przychodzę ze stylizacją, w sumie dość prostą,ale uwagę zwraca spódnica w kolorze przygaszonej pomarańczy. Zapraszam do oglądania.

A jeżeli chcecie mnie śledzić na bieżąco zapraszam na mojego snapchata : adaniedziela










                                                 Spódnica- Mohito
                                                 Buty- DeeZee
                                                 Bluzka - Reserved

6 komentarzy

  1. Piękna stylizacja, a widoki niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bylam w tym roku na zakynthos i też było super ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakynthos też jest mega, bylam w tamtym roku!

      Usuń
  3. ootd w moim stylu :D pozdrawiam!! http://stylpasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie! :) Spódniczka ma świetny kolor, długość, kształt oraz rozcięcie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia