Relacja z wyjazdu do Dubrovnika

czwartek, 4 sierpnia 2016

Udostępnij ten wpis:
02.08. miałam  okazję pojechać i zwiedzić słynne miasto w Chorwacji Dubrovnik. Dubrovnik od naszej miejscowości zlokalizowany jest z 300 km dalej, więc musieliśmy wstać wcześnie i ruszać w podroż. Trwała ona z 3,5 h. W stronę do  Dubrovnika jechaliśmy autostradą,natomiast wracaliśmy już inną trasą,gdzie można było zobaczyć wszystkie miejscowości rozciągające sie po jednej ze strony gór,a po drugiej od morza.
  Dubrovnik zwiedziliśmy tylko od strony starego miasta,czyli tam gdzie znajdują się obwarowania i cała część innych zabytków. Nie miałam okazji wejść na obwarowania, bo  pogoda dawała w swe znaki i było strasznie gorąco, natomiast pochodziłam po całej dolnej części, gdzie widoki też zapierały dech w piersi. Jadąc tam trzeba sie nastawić na dużo turystów,ponieważ każdy jest ciekaw obejrzenia znajdujących się tam budowli. Budowle są wykonane z biały kamieni,które są charakterystyczne dla Chorwacji.
 Tego dnia zaliczyłam Dubrovnik oraz inne mieścinki widząc je z lotu auta.Na prawdę polecam się przejechanie Magistralą,która pokazuje jak cała Chorwacja się zmienia,a w szczególności góry,które zmieniają się od n.skich do wysokich i strzelistych. Bardzo podobała mi się taka podróż. Nie przedłużając zapraszam do obejrzenia zdjęć

Loda nie mogło zabraknąć <3

Po drodze na kolację wstąpiliśmy do słynnej Makarskiej.